Wielu restauratorów wciąż pozostaje przy tradycyjnych metodach kontaktu z klientem. Jednak takie działania mogą przysporzyć restauratorom problemów. Warto choćby wspomnieć czasy covidowe, podczas których jedynym sposobem na kontynuowanie działalności gastronomicznej było wykorzystanie nowych technologii. W związku z panującą wówczas pandemią zapewniały one bezpieczeństwo i wspomagały zarządzanie lokalem. Klienci za pomocą telefonów komórkowych składali zamówienia online, korzystali z bezdotykowych płatności, a udostępnione za pomocą kodu QR menu pozwalało w prostych krokach na przeglądanie w telefonie oferty barów i korzystanie z dobrodziejstw restauracji bez kontaktu z przypadkowymi ludźmi, które stanowiła dla klientów obsługa lokalu-kelner czy kelnerka. Oczywiście takie oprogramowanie, czyli zastosowanie nowych technologii oddziaływało nie tylko na gości, ale również w drugą stronę i zaspokajało poczucie bezpieczeństwa pracownikom lokalu. Ułatwiasz życie swojemu klientowi i dbasz o obsługę.
Czasy pandemii minęły, jednak niepokój i brak zaufania do innych ludzi pozostał. Wciąż boimy się o zdrowie, które jest dla człowieka najwyższą wartością. Kody QR, czyli elektroniczne menu, umieszczane na stolikach spełniają oczekiwania klientów w zakresie bezpieczeństwa i higieny. Gość restauracji unika dotykania kart menu, które trudno zdezynfekować. To rozwiązanie jest wyjątkowo proste w obsłudze. Po zeskanowaniu kodu QR klienci mogą od razu trafić do menu restauracji-wybrać dania, zamówić jedzenie i dodatki. Kontakt z obsługą ograniczony jest do niezbędnego minimum. Kelner, kelnerka przynosi jedynie nasze zamówienie do stolika.
Sprawdź za darmo